Vanliga frågor

Erbjuder ni bara rabatter under Black Friday?

Nej, vi försöker också hitta rabatter under hela Black weekend samt under hela november månad. Allt för att du ska hitta ett så bra pris som möjligt.

Jag får inte samma pris som ni har listat på er sida?

Vi försöker alltid ha uppdaterade priser på vår sida och vi kan inte garantera att priset stämmer som står på vår sida. Vi gör alltid vårt bästa för att hitta det bästa erbjudandet och visa rätt pris på vår sida. Prisinformationen för produkterna i våra samarbetspartners nätbutiker är vi publicering korrekta. Vi ansvarar ej för eventuella prisuppdateringar som träder i plats efter publicering. Oavsett om priset är lägre eller högre kan du kontakta oss på kontakt@black-friday-sverige.se och så åtgärdar vi problemet inom 24 timmar.

Är det gratis att använda sig av erbjudanden på black-friday-sverige.se?

Ja, för dig som användare är det helt kostnadsfritt att använda sig av våra sida. Om du klickar på ett erbjudande så tjänar vi i vissa fall en viss provision av köpet du genomför. Detta är en kostnad som butiken står för och det är inget som du som användare märker av.

Hur arbetar ni?

Vi kollar igenom de största butikerna flera gånger i veckan för att hitta de populäraste varorna just nu. Vi lägger också till fler butiker varje vecka. Om du saknar en butik eller vara kan du alltid kontakta oss och vi försöker lägga till din önskade vara eller butik så fort som möjligt.

Vad är rabattkoderna jag ser bredvid priset?

I vissa fall måste du ange en rabattkod för att få ännu lägre pris på din vara. Vi försöker att alltid hitta produkter där du inte behöver använda en rabattkod för att få ett lägre pris. En rabattkod anges ofta i slutsteget av kassan. Kontrollera bara att rabatten faktiskt är avdragen efter att ha angett din rabattkod.